Reklamace zboží
Na všechny produkty z našeho e-shopu se vztahuje záruční doba v délce 24 měsíců.
Po uplynutí 12 měsíců spotřební (záruční) doby je spotřebitel, dle novelizace zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen doložit podklady k tomu, že se jedná o vadu výrobku, která nevznikla po jeho převzetí.
Novelizace zákona se vztahuje na zboží zakoupené od 6.1.2023.
Při vyplnění formuláře prosím uveďte Vaši adresu pro zpětné odeslání vyřízené reklamace.
Adresa pro odeslání reklamace: Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov
Zboží zasílat výhradně přes Českou poštu.
Jak postupovat při reklamaci?
1.
Vyplňte reklamační formulář
Níže naleznete odkaz ke stažení reklamačního formuláře, který následně vytiskněte a vyplňte. Poté jej přidejte do balíku ke zboží určenému k reklamaci.
2.
Přiložte kopii dokladu
Spolu s reklamačním formulářem a zbožím k reklamaci, nám zašlete také kopii faktury, kterou jste obdrželi ve Vaší zásilce.
Tím, že zašlete také daňový doklad, nám umožníte rychlejší vyřízení Vaší žádosti o reklamaci zboží.
3.
Zabalte zboží o odešlete
Zboží musí být odesláno v původním (originálním) obalu a řádně zabaleno, aby se zabránilo jeho poškození během přepravy.
Kompletní balík, který obsahuje zboží určené k reklamaci a výše uvedené dokumenty zašlete na naši adresu.
Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší reklamace.
4.
Uschovejte účtenku
Účtenku, kterou obdržíte od přepravce při odesílání balíku, si uschovejte.
Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na přepravu Vám proplatíme.
Pro spokojenost našich zákazníků se vždy snažíme dělat maximum. Vaši reklamaci proto začneme řešit okamžitě po doručení Vašeho balíku. Průběžně Vám budeme na Váš e-mail zasílat informace o stavu reklamace.
Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.