OBJEDNÁVKA

  • Jak si u Vás mohu objednat zboží?
    Objednávka je velmi jednoduchá. Stačí u vybraného zboží kliknout na tlačítko „Do košíku“.
    V košíku následně zadáte způsob platby, dopravy a své osobní údaje.
  • Nevím si s objednávkou rady. Mohu Vám zavolat?
    Samozřejmě, rádi Vám s objednávkou pomůžeme. Zavolejte nám na tel.: +420 604 306 932.
  • Objednávku jsem si rozmyslel/a. Jak ji mohu zrušit? 
    Zavolejte nám nebo napište na info@sperky-image.cz .
  • Vytvořil/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný potvrzující e-mail. Jak je to možné?
    Mohlo se stát, že jste uvedl/a chybný e-mail, který obsahuje překlik. Prosím napište nám na info@sperky-image.cz nebo zavolejte na tel.: +420 604 306 932, překontrolujeme, zda nám objednávka v pořádku dorazila a zda je chybka skutečně jen v e-mailové adrese.
  • Jaká je na zakoupený šperk záruční doba? 
    Na šperky se vztahuje záruka 2 roky.
  • V balíčku nebyla tištěná faktura. Kde ji najdu? 
    Faktura Vám přijde v elektronické podobě na Váš e-mail.
  • Bude zakoupený šperk dárkově zabalen?
    Stříbrné i zlaté šperky jsou balené v dárkové krabičce.

DOPRAVA A PLATBA

  • Jak mohu šperk zaplatit?
    Objednávku můžete uhradit kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku. V případě dobírky při převzetí balíčku můžete platit hotově nebo kartou přímo na místě (na poště, u kurýra či na pobočce Zásilkovny, GLS, PPL). U platby online lze v košíku zvolit také variantu odložené platby Skip Pay.
  • Nedaří se mi zaplatit kartou / převodem. Zašlete mi platební údaje pro platbu z účtu?
    Pokud se Vám z nějakého důvodu nedaří uhradit objednávku přes platební portál ComGate, nezoufejte. Do Vašeho e-mailu jsme Vám zaslali odkaz na opakování platby nebo nás kontaktujte pro změnu platební metody.
  • Jaké přepravní společnosti používáte?
    Šperk Vám odešleme Českou poštou, Zásilkovnou, GLS nebo PPL.
  • Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?
    Všechny objednávky se snažíme vyexpedovat co nejrychleji to jen jde, abyste je měli co nejdříve u sebe. Pakliže vytvoříte objednávku na zboží, které máme skladem do 12:00 hodin dopoledne, zároveň ji uhradíte on-line platbou nebo bude zaslána na dobírku, balíček odešleme ještě týž den. Přepravní společnost Vám pak zásilku doručí obvykle do 2 pracovních dní.
  • Mohu si šperk vyzvednout osobně?
    Určitě. Vaši objednávku si můžete osobně vyzvednout na naší provozovně Šperky Image na adrese Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov. Sídlíme v 1. patře a zastihnete nás tu každý všední den od 8:00 do 14:00 hodin. Po předchozí dohodě lze zásilku vyzvednout i mimo pracovní dobu.
  • Zakoupil/a jsem u Vás šperk, ale zboží mi ještě nebylo doručeno. Kde mohu zjistit stav zásilky?
    Jakmile balíček odešleme, dorazí Vám do e-mailu informace, že byla Vaše objednávka právě vyexpedována. V tomto mailu najdete také číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
    Pokud z nějakého důvodu číslo balíčku v e-mailu nemáte, neváhejte nám zavolat na tel.: +420 604 306 932, rádi Vám stav zásilky zjistíme.

REKLAMACE

  • Jak mohu reklamovat zboží?
    Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi .
  • Mohu zakoupené zboží vyměnit?
    Postupujte prosím dle pokynů k výměně zboží, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/vymena-zbozi .
  • Nedaří se mi přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?
    Zkuste resetovat heslo.
  • Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
    Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů.
  • Chci zboží vrátit. Zašlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
    Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy, zpětné kódy pro vrácení zásilek neposkytujeme.
  • Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
    Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov. Balíček s reklamovaným zbožím vždy označte číslem objednávky.
  • Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
    Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi .
  • Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho zaslat k Vám?
    Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se Vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi.
    Stejný postup zvolte i po záruční době dvou let, jediná změna je v tom, že oprava nebo vyčištění šperku je zpoplatněno.
  • Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
    Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií a zašlete ve větší obálce na naši adresu.
  • Zakoupil/a jsem u Vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u Vás objednat pouze 1 ks náušnice?
    V tomto případě nám zavolejte na tel.: +420 604 306 932 nebo napište na info@sperky-image.cz, domluvíme se.

O ŠPERCÍCH

  • Kde se dozvím rozměry šperku?
    Rozměry šperku jsou uvedeny v parametrech či popise produktu. V případě, že jsou pro Vás informace z parametrů nedostatečné neváhejte nás kontaktovat tel.: +420 604 306 932 nebo napište na info@sperky-image.cz .
  • Jsou náušnice prodávány v páru nebo po kuse?
    Veškeré náušnice prodáváme vždy jako pár. Cena je tedy za pár náušnic.
  • Mohu se se šperkem koupat, sprchovat a spát?
    Rozhodně Vám to nedoporučujeme. Životnost zakoupeného šperku prodloužíte právě tím, pokud zabráníte styku s vodou, parfémem nebo lakem na vlasy. Určitě je odložte při koupelích v lázních nebo wellness aktivitách. Též na kontakt s lidským potem může výrobek reagovat oxidací povrchu, doporučujeme jej sundat na sport. Před spaním je ideální šperk odložit.
  • Mám alergii na šperky. Co byste mi doporučili?
    Žádný z našich šperků neobsahuje přídavek niklu, mohou jej tak nosit i alergici bez obavy z podráždění pokožky.
  • Jak mohu zjistit velikost prstýnku?
    Mrkněte se na: https://www.sperky-image.cz/advisor/jak-zvolit-spravnou-velikost-prstene .  
  • Líbí se mi náušnice typu „pecka“. Co to znamená?
    Náušnice typu pecky jsou jednoduchým šperkem hodícím se pro každou ženu. Jedná se o náušnice, které nejsou visací a zapínají se nejčastěji na šroubek, balonek nebo puzetu. Najdete mezi nimi jednoduché tvary i originální designy.
  • Šperk disponuje „ab efektem“. Co to znamená?
    Krystal s ab efektem disponuje speciální vrstvou pokovení, která způsobuje různé vizuální efekty při rozdílných světelných podmínkách. Krystal v závislosti na světle může mít barvu čirého krystalu, modrou i zlatou. Efekt nese název Aurore Boreale – polární záře.