Často kladené dotazy
OBJEDNÁVKA
- Jak si u Vás mohu objednat zboží?
Objednávka je velmi jednoduchá. Stačí u vybraného zboží kliknout na tlačítko „Do košíku“.
V košíku následně zadáte způsob platby, dopravy a své osobní údaje. - Nevím si s objednávkou rady. Mohu Vám zavolat?
Samozřejmě, rádi Vám s objednávkou pomůžeme. Zavolejte nám na tel.: +420 604 306 932. - Objednávku jsem si rozmyslel/a. Jak ji mohu zrušit?
Zavolejte nám nebo napište na info@sperky-image.cz . - Vytvořil/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný potvrzující e-mail. Jak je to možné?
Mohlo se stát, že jste uvedl/a chybný e-mail, který obsahuje překlik. Prosím napište nám na info@sperky-image.cz nebo zavolejte na tel.: +420 604 306 932, překontrolujeme, zda nám objednávka v pořádku dorazila a zda je chybka skutečně jen v e-mailové adrese. - Jaká je na zakoupený šperk záruční doba?
Na šperky se vztahuje záruka 2 roky. - V balíčku nebyla tištěná faktura. Kde ji najdu?
Faktura Vám přijde v elektronické podobě na Váš e-mail. - Bude zakoupený šperk dárkově zabalen?
Ano, všechny šperky zasíláme v dárkové krabičce.
DOPRAVA A PLATBA
- Jak mohu šperk zaplatit?
Objednávku můžete uhradit kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku. V případě dobírky při převzetí balíčku můžete platit hotově nebo kartou přímo na místě (na poště, u kurýra či na pobočce Zásilkovny, GLS, PPL). U platby online lze v košíku zvolit také variantu odložené platby Skip Pay. - Nedaří se mi zaplatit kartou / převodem. Zašlete mi platební údaje pro platbu z účtu?
Pokud se Vám z nějakého důvodu nedaří uhradit objednávku přes platební portál ComGate, nezoufejte. Do Vašeho e-mailu jsme Vám zaslali odkaz na opakování platby nebo nás kontaktujte pro změnu platební metody. - Jaké přepravní společnosti používáte?
Šperk Vám odešleme Českou poštou, Zásilkovnou, GLS nebo PPL. - Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?
Všechny objednávky se snažíme vyexpedovat co nejrychleji to jen jde, abyste je měli co nejdříve u sebe. Pakliže vytvoříte objednávku na zboží, které máme skladem do 12:00 hodin dopoledne, zároveň ji uhradíte on-line platbou nebo bude zaslána na dobírku, balíček odešleme ještě týž den. Přepravní společnost Vám pak zásilku doručí obvykle do 2 pracovních dní. - Mohu si šperk vyzvednout osobně?
Určitě. Vaši objednávku si můžete osobně vyzvednout na naší provozovně Šperky Image na adrese Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov. Sídlíme v 1. patře a zastihnete nás tu každý všední den od 8:00 do 14:00 hodin. Po předchozí dohodě lze zásilku vyzvednout i mimo pracovní dobu. - Zakoupil/a jsem u Vás šperk, ale zboží mi ještě nebylo doručeno. Kde mohu zjistit stav zásilky?
Jakmile balíček odešleme, dorazí Vám do e-mailu informace, že byla Vaše objednávka právě vyexpedována. V tomto mailu najdete také číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
Pokud z nějakého důvodu číslo balíčku v e-mailu nemáte, neváhejte nám zavolat na tel.: +420 604 306 932, rádi Vám stav zásilky zjistíme.
REKLAMACE
- Jak mohu reklamovat zboží?
Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi . - Mohu zakoupené zboží vyměnit?
Postupujte prosím dle pokynů k výměně zboží, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/vymena-zbozi . - Nedaří se mi přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?
Zkuste resetovat heslo. - Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů. - Chci zboží vrátit. Zašlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy, zpětné kódy pro vrácení zásilek neposkytujeme. - Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov. Balíček s reklamovaným zbožím vždy označte číslem objednávky. - Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi . - Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho zaslat k Vám?
Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se Vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci: https://www.sperky-image.cz/reklamace-zbozi.
Stejný postup zvolte i po záruční době dvou let, jediná změna je v tom, že oprava nebo vyčištění šperku je zpoplatněno. - Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií a zašlete ve větší obálce na naši adresu. - Zakoupil/a jsem u Vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u Vás objednat pouze 1 ks náušnice?
V tomto případě nám zavolejte na tel.: +420 604 306 932 nebo napište na info@sperky-image.cz, domluvíme se.
O ŠPERCÍCH
- Kde se dozvím rozměry šperku?
Rozměry šperku jsou uvedeny v parametrech či popise produktu. V případě, že jsou pro Vás informace z parametrů nedostatečné neváhejte nás kontaktovat tel.: +420 604 306 932 nebo napište na info@sperky-image.cz . - Jsou náušnice prodávány v páru nebo po kuse?
Veškeré náušnice prodáváme vždy jako pár. Cena je tedy za pár náušnic. - Mohu se se šperkem koupat, sprchovat a spát?
Rozhodně Vám to nedoporučujeme. Životnost zakoupeného šperku prodloužíte právě tím, pokud zabráníte styku s vodou, parfémem nebo lakem na vlasy. Určitě je odložte při koupelích v lázních nebo wellness aktivitách. Též na kontakt s lidským potem může výrobek reagovat oxidací povrchu, doporučujeme jej sundat na sport. Před spaním je ideální šperk odložit. - Mám alergii na šperky. Co byste mi doporučili?
Žádný z našich šperků neobsahuje přídavek niklu, mohou jej tak nosit i alergici bez obavy z podráždění pokožky. - Jak mohu zjistit velikost prstýnku?
Mrkněte se na: https://www.sperky-image.cz/advisor/jak-zvolit-spravnou-velikost-prstene . - Líbí se mi náušnice typu „pecka“. Co to znamená?
Náušnice typu pecky jsou jednoduchým šperkem hodícím se pro každou ženu. Jedná se o náušnice, které nejsou visací a zapínají se nejčastěji na šroubek, balonek nebo puzetu. Najdete mezi nimi jednoduché tvary i originální designy. - Šperk disponuje „ab efektem“. Co to znamená?
Krystal s ab efektem disponuje speciální vrstvou pokovení, která způsobuje různé vizuální efekty při rozdílných světelných podmínkách. Krystal v závislosti na světle může mít barvu čirého krystalu, modrou i zlatou. Efekt nese název Aurore Boreale – polární záře.